13 Temmuz 2014 Pazar

Bugün Seçtiklerim

Nette gezinirken rastladığım, ilgi alanıma giren beğendiğim, yapmak istediğim veya sahip olmak istediğim şeyleri sizinle de paylaşmak istedim.  Bağlantılarına üzerlerine tıklayarak ulaşabilirsiniz. 

Bugün bunları seçtim:

polimer kil martılı kolye - PasticheAccesories' den 
Bu kolyeyi etsy.com dan buldum. daha çok çeşiti de var ama bu benim çok hoşuma gitti. Yapılası birşey yani. Ben polimer kil ile denemek isterim ama seramik de olabilir.


Bu kırmızı çay takımı ise kesinlikle bayıldığım bir tarz. Hem renk hem emaye olması, bu vintage görüntüsü, hem de fotoğrafda duruşu.. Hangisi daha çok çekti beni bilemiyorum. Hele içindeki yabani çilekler.. :)



Bu file alışveriş torbası hellomylittleshop.bigcartel.com'dan. Döner dönmez yapacaklarımı arasında, hem de liste başı diyebilirim. Tığ örgü kısmını biraz deneme gerektirecektir zira şekili tuttturmam zor olacak ama içine de çiçekli böcekli bir kumaşla harika birşey olabilir. 




Bunu da beğendim. örgü sepet çanta, yaparmıyım bilmem ama çok hoş, doğal, zarif bir görüntüsü var. İçi de astarlı olsa gerek. Jüt ipini tığ ile örmek biraz kol ağrıtıcı bir iş, yoksa yapımı gerçekten kolay birşey bu. Ama ben denemem. Deneyecek olan varsa resmini isterim :)


Bugün seçtiklerim bu kadar. Sevgiyle Kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder