21 Ekim 2014 Salı

Yeniyıl hazırlıkları


Dükkandaki ürünleri yeniliyorum. Kış sezonu için özel hazırlıklar yaptığımı söylemiştim. Kreasyonun ilk parçaları bardak altı ve supla serisi dükkanda yerini aldı. Hernekadar birkaç model daha girecek olsa da yeni parçayı da sıraya aldım. Yarın ilk iş, ikinci ürün "yılbaşı runnerları" doğru dükkana. Bayılıcaksınız, eminim. Şimdilik ipucu bu kadar :))






Bunlar geçen senenin yılbaşı kreasyonundan. Birkaç düzeltme ve birkaç yeni dokunuşla yeniden dükkana alacaklarım var.  Çok keçe kullanmışım geçen sene, bu sene o kadar keçe değilim. :) Tabii yine var bir iki keçeli proje ama az. Keçeyi bu kez sadece kapı süsünde kullanmayı planlıyorum. Yılbaşı için güzel kapı süsleri hazırlıyorum. 



Bir de nakışlı sevimli duvar panoları planlıyorum. Yılbaşı temalı birkaç nakış, kasnakta, duvarları süsleyecek. :)










Tabii ki, yılbaşı masa örtüleri ve runnerlar da hazırlanıyor. 




 Bu cici kuşumu da istiyorum mutlaka:)



Şimdilik hoşçakalın ve bana düşüncelerinizi yazın, olur mu?
:))






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder