17 Haziran 2015 Çarşamba

Sanat Kili denemeleri


Bu aralar yine kil aldım elime ama bu kez polimer kil değil sanat kili ile kapladım tığları. Avantajı daha hafif ve yumuşak olması, tığ kaplamak için ideal bir malzeme. Polimer kadar sert olmadığı için tığı ağırlaştırmıyor ve yumuşaklığı sayesinde tutuşu kolaylaştırıyor. Tavsiye ediyorum, yok ben beceremem ama ille de bu tığlardan isterim diyorsanız hemen yesiminatolyesi IG hesabımdan veya Facebook hesabımdan veya E-mail ile bana haber veriyorsunuz. İstediğiniz renk ve numaralarda çalışıyoruz. :)



Bu arada tığ da boş durmaz tabii yazlık bir şal yapasım var, o da aheste aheste ilerliyor bir yandan. İlerledikçe fotoğraflarını paylaşacağım. İsterseniz yapılışını da anlatırım seve seve.

Kitap da severek okunuyor, bayıldım Sabahattin Ali'nin anlatımındaki yumuşaklığa. Keyifli bir kitap. 

Bende durumlar böyle. Sakin ve huzurlu. Sizde de öyle olsun. Türlü sıkıntılar var hayatın içinde ama onlarla baş etmek için de kendinize zaman ayırarak güç kazanmaya ihtiyacınız var unutmayın. Kendinize zaman ayırın, bir kitap okuyun, bir hobi edinin , hayattan kendinize ait keyif anlarınız olsun. Kimseye bağlamayacağınız, kimseyi beklemeyeceğiniz. 
Yine neden yaşam koçluğu pozisyonu aldım ki ben bilmiş bilmiş. İçimden geldi demek. :) :)

Sevgiyle kalın. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder