12 Kasım 2012 Pazartesi


Atölyede harika bir sabah. Güne harika bir yürüyüş ile başladıktan sonra, kahvaltı, ortalık toplandı ve derken Yeşim kendini atölyede buldu... Aklımda bir şey var, yapmak istediğim bakalım ne çıkacak :)



Malzemeler hazır. İki farklı renk kalın keçe parçası ölçülerine göre kesildi. Kumaşlar, ipler, kurdeleler yerlerini aldılar. Bakalım bugünün şanslıları hangileri olacak.




Ön yeşil parçaya uygun bir kumaş, yanlara mavi keçeden kanat. Arka parçanın içine de kurdeleyi dikicez, telefonun kılıftan kolay çıkmasını sağlayacak.



  





İşte parçalar birbirine dikildi, ortaya da bir çiçek eklendi. Bu nasıl şirin bişey oldu yahu.. :)



 


Ben buna bayıldım. Hemen yarın Eminönü'ne gidip, yeni keçeler ipler alıp, bu telefon kılıflarından rengarenk yapmak istiyorum. Ben bu işi seviyorum.

Hoşçakalın, neşeyle kalın, sağlıkla kalın, benimle kalın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder