19 Kasım 2012 Pazartesi

O bebiş ayakları üşümesin







Baby Booties
crochet-baby-wrap-button-hole-boot-sizes



Ben bunlara bayılıyorum. Hani yakınımda bir bebiş olsada yapsam giydirsem. :) 



Yapılışını buradan görebilirsiniz. En kısa zamanda ben de yapıp, kendi modellerimi yayınlayacağım, söz. 


Bu da Baby Sandals


crochet-baby-sandals-finished
crochet-baby-sandals-left-foot

Yapılışını merak edenler buradan ulaşabilirler. Çok şirinler... (Patern ingilizce bu sitede ama resimlerden çözebilirsiniz, eğer yardıma ihtiyacınız olursa lütfen benimle irtibata geçin, elimden geleni yaparım)

Yeşim'in Atölyesi'nde işler son hızla devam etmekte. Bu yüzden biraz blogumu ihmal ettim sanırım. Aralık ayı başında katılacağım bir kermes için çalışmaktayım. Bugün keyifli bir Eminönü alışverişi sonrası, atölyede heryer heryerde. Ama neler buldum neler. Yeni projelerim var ki eminim benim gibi siz de bayılıcaksınız. 

Şimdi bu keçe "kanat" anahtarlıkları yapıyorum kermes için. Ve tabii bereler de çiçeklerle taşlarla süslenmeye hazırlar. 




Bakalım yarın neler ilave olacak bunlara.

Hepinize güzellikler diliyorum, benimle kalın, hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder