12 Aralık 2012 Çarşamba

Çanta koleksiyonuma yeni parçalar ekledim bugün. Bu mesela, üzerindeki aksesuarı itibarıyla uğraştırdı beni. Ama güzel de oldu.

Bu da telefon kılıfı olacak, süslemelerine karar verince.

Bu ise hem telefon hem, para, hem anahtarlar gibi eşyaları alabilecek büyüklükte, hani minik bir el çantası...




Bunlar ise daha önce; atölyede stres atıp, bana yardım etmeyi seven dostlar ile beraber yaptıklarımız. Ellerinize sağlık.



Dün başlamıştım bu mavi payetli topa. Bugün bitti, çok el oyalıyor. Diğer pembe ağaçlar ise benim yılbaşı favorim.









Ve işte bugünün hikayesi; şu iki kitap. Bir Yumak Mutluluk ve Mucizeler Dükkanı geçen yıl okuduğum ve hayatımı değiştiren kitaplardır benim. Okuyanlar bilir, başına gelenlerin ardından, kendini en çok dinlendiren ve eğlendiren işi yapmak isteyip, bir yüncü dükkanı açar ve orada biraraya gelen birkaç kadın ile birlikte kendi hayatını anlatır. Ben de bu kitapları okuduktan sonra, karar verdim atölyemi kurmaya. O kadar sıcak bir hikaye ki, hala okumadıysanız ve içinizi ısıtmaya ihtiyacınız varsa mutlaka okuyun derim. 
Diğeri ise Meleklerin Seninle Konuşuyor adlı kitap, oldukça uzun bir süredir gündemde ve tartışma konusu. Kitapta anlatılanlar benim duygularıma ve inançlarıma sıcak geldi. Kendimi daha güvende hissettiriyor.Tartışılanları umursamıyorum, önemli olan kitabın bana hissettirdikleri. Ve meleklerim bana kendimi iyi hissettiriyor. Yanımda olduklarını düşünmek güzel.

Bu akşamlık bu kadar. Yarın yine gelin. 




1 yorum: