11 Aralık 2012 Salı

Yeni Yıl Hazırlıkları Devam Ediyor

Atölyede harika bir gün geçirdim bugün. Hala yılbaşı modum devam ediyor, yılbaşı süsleri kreasyonum genişliyor. Bugün de beni çok keyiflendiren işler çıktı atölyemden. Bakalım siz de beğenecekmisiniz.

Önce bahçemdeki mandalinaları görmenizi istedim. Bu kış bol bol C vitamini var bizim bahçede :)



Ve işte atölyeden bugün çıkanlara bakalım beraber; bu çok severek yaptığım bir kapı süsü. Diğerlerinin yanına eklenecek. Bu çiçeklerin nasıl yapıldığını, en kısa zamanda anlatacağım sizlere. Çok kolay ve çok eğlenceli.


Ve bu toplar da bugünün en eğlencelileri. Bu keçe topları, ıslak keçeleme yöntemi ile yaptım, çeşitli projelerde kullanılmak üzere, renk renk hazır. Bu pembeler yeşil yılbaşı ağaçlarında, ışıl ışıl, çok hoş durmaz mı..?





 
 





Ve son fotoğraf da atölyemin en sıkı takipçisi, EDDİE... Atölyemin en rahat, en sıcak, en dinlendirici, en keyifli köşesini bilir o. Güneşi de yakalamış, hayat güzel :)


Sevgiyle kalın, hoşça kalın, mutlu kalın...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder