13 Mart 2013 Çarşamba

Güzel günler herkese... Benim bu aralar günlerim gayet güzel. Olağanüstü bir durum yok ama neşeliyim, keyfim yerinde. Belki bahardan, belki de şükredecek çok şeyim olduğunu farketmemdendir bu. 
Aslında insan bazen karanlık yanının esiri oluyor ve hayatı kendine çekilmez kılabiliyor. Ama nedendir bir anda akıl başa geliyor, düştüğü o dip noktaya sıkı bir adımla basıp kendini yükseklere sıçratıyor tekrar. Üstelik en dipte olduğunu sandığın bir anda, en yükseklere çıkıveriyor insan işte o zaman. Beklemek lazım, sabretmek lazım.

Ben de bir sıçrayışta atölyede buldum kendimi.. Neler mi var atölyede bu aralar. Bakalım beraber. 

Bu şirin civciv ; ilk iğne keçe denemelerimdendir benim. Çok sevdiğim bir parçadır ve çok seven birine hediye edilmişti o da gözü gibi bakmış...


Bu kumaşlar da,bu güzel mis kokulu karanfilli nehalelerden olmak için beni bekliyor. :( Bir türlü elime alamadım ben bunları aylardır, nedendir bilmem. Yaparken de çok keyif almıştım ve çok da beğenilmişti oysa ki. Hatta bekleyen siparişlerim bile var. Hemen yarın bu işi halledeyim bence çok ayıp olmuş. :)


 Ve bunlar da bu haftanın uğraşları. Bir sipariş yapacaktım, bir de baktım ki bir sürü oluvermiş:) Neyse yapılmış yapılmıştır di mi ? Bakalım kime kısmet olacaklar.?




 Mankenim güzel canım. Ben bu mankene ne giydirsem güzel gözükür... :) 


 Bunlar da bizim evin yeni kiracıları. Bir faaliyet içindeler ki sormayın. Bakalım nereye yuva yapıyorlar, henüz keşfedemedim, görünce göstereceğim size de...

 Bu da bizim bahçeye gelen baharın halleri. 






İlk fırsatta bu güzel renklerden merserize yün alıp, size bu minik çiçeklerden yapacağım. Aklımdaki proje bu...(ayrıca bu dergiye de hayranım, süper birşey)


Sevgiyle kalın, hoşça kalın, bir de benimle kalın :)  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder