7 Ocak 2014 Salı

Atölyede yeni yıl

Hoşgeldin 2014. Bakalım bize neler getirdin, yaşayalım görelim (:


Yeni yıldan dileklerim var tabiii ... 



Olması için en önemli ve ilk şart nedir biliyor musunuz? İSTEMEK... Gerçekten yürekten istemek. Evrene enerji falan göndermiyorum (:  ben istiyorum sadece, O beni duyuyor... Ben de istediğim şey için çalışıyorum, çok çalışıyorum ve sabırla bekliyorum. Eğer olmuyorsa da vardır bir hayır diyorum. Sizi bilmem, benim hayatımda bu kural işliyor. 



Fotoğraftaki lere gelirsek; En baştaki el nakışı yılbaşı ağacı, çok severek çalıştığım ve son derece kolay bir motif. Birkaç değerli dosta hediye gittiler (:

Onun altındaki ise keçe ağaç motifi ile çalıştığım bir model. Üzerine simli dikiş ip ile tohum işi çalıştım, biraz da parıltı katınca, tam yılbaşı ağacı oluverdi. Bu da diş hekimime hediye gitti (:

Kasnaktaki ise, yine tohum işi ile çalışılmış bir çiçek motifi. Ben bu tohum işini çok seviyorum, hem yapması zevkli hem de sonucu çok güzel oluyor.

O cici ev ise, tamamı el işi, içi mis gibi karanfil dolu, kapı koluna , dolap içine asılabilen, yada sadece koyduğunuz yerde durabilen, bacasıyla, penceresinin önünde kuşuyla, kapısının koluyla, hayalinizdeki ev işte (: Bu hayal evlerin devamını yarınki posta alacağım. 


Bu ise; birçok el nakışı tekniğini birlikte kullandığım bir model. Motifi Pinterest de bulmuştum. Acaba çanta mı yapsam diye düşünüyorum. Kendisi ne olacağını merak ederek bir köşede bekliyor. Renkleri çok güzel oldu bence, bahar bahar, hani içi içine sığmıyor. (: 

Aaaa çok önemli bir haberim daha var. Dekor35 adlı  e-derginin Ocak sayısı el işi ekindeyim !! Yeşimin Atölyesi bir dergide yer alacak, çok mutluyum! Bugünlerde ocak sayısı yayınlanacak. Ben de heyecanla bekliyorum :) Keyifli bir çalışma yaptık birlikte. Bakalım, güzel olmuş mu; yorumları sizlerden bekliyorum.

İyi geceler.....
Sevgiler...
Mutluluklar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder