11 Temmuz 2014 Cuma

Püsküllü Sofralar

Ne kadar uzun zaman olmuş yazmayalı. Tatildeyim ve eve internet bağlanana kadar bir süre ayrı kaldım blogumdan ama neyse yine aldım elime bilgisayarımı, fotoğraflarımı düzenledim. Tatildeyim diye üretmiyorum sanılmasın, çalışmaya devam. Hem tatildeyken başka bir güzel oluyor. :)

Püsküller tatil öncesinden. Cafenohut dan esinlenmiş (tamam biraz kıskanmış olabilirim) ve hemen bir araştırma yapıp, bu püskül denen meret nasıl yapılır, neyle yapılır, en kolayı hangi metod falan diye kafayı yorup, pinterst, youtube derken, birkaç şekilsiz denemeden sonra istediğim sonuca ulaşmıştım.

Bakın benim püsküller nerelerde kullanıldılar .






En çok da dostlarımı ağırladığım yemek sofralarında zevkle kullandım püskülleri. Bir jüt ipi ve kalın karton dan yaptığım isim kartlarıyla, püsküllerimi arkadaşlarıma hediye etme fırsatını da bulmuş oldum. Hem güzel bir hatıra oldu hem de masamı süsledi püskül isim kartlarım.







Sizlere de dostlarla paylaşılan güzel sofralar, sohbetler dilerim.

Sevgiyle kalın, dostlarla kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder