23 Kasım 2012 Cuma

Sıcacık bir hayal



Atölyede moda danışmanlarım var artık :) 



Ben fazla incik, boncuk, renk, tarz, moda insanı değilimdir. Yaratıcıyımdır, elimden de gelir ama kendi tarzım öyle olmayınca ben süslersem birşeyleri, eğreti durur hep. Ben daha çok sakin renkler, az renk geçişleri, dinginlik, sadelik, yalınlık tercih ederim. Ama benim canım arkadaşlarım sağ olsunlar baktılar bana kalırsa herşey düz tek renk olacak; açığımı kapamak için geldiler atölyeye, aldılar ellerine alları, pulları renkleri, yetinmediler beni alışverişe götürdüler yeni yeni ciciler almaya, ve işte moda danışmanlarım oldular onlar artık. 
Atölyede birlikte çalışmak çok eğlenceliydi. Bu da bize yeterdi ama eğlenmekle beraber ortaya çok da güzel işler çıkardık. 

 İşte atölyeden son çıkanlar...


 

 

Çantalar, bebek patikleri, anahtarlıklar, bereler, yılbaşı süsleri... Kermes hazırlıkları tam hızla devam ediyor. Artık biraz daha plan program yapmak, biraz seri üretime geçmek gerekecek sanırım. Her gün yeni fikirler, yeni projeler. Kendimi zor tutuyorum hepsini denememek için. 

Ben bir hayalimin peşine düştüm, yolda baktım ki yalnız değilim. Ailem, dostlarım, arkadaşlarım... Emeğiyle destek verenler, fikirleriyle destek verenler, bakışlarıyla , inançlarıyla, güvenleriyle destek verenler, hepinize teşekkürler...

Benimle birlikte olduğunuz için çok şanslıyım. 


Hoşçakalın, benimle kalın...

























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder