20 Kasım 2012 Salı

Yılbaşı modundayım


Güne; dostlarla deniz kenarında yapılan bir yürüyüşle başlamak gibisi yoktur. Hele hava da bugünkü gibi harikaysa. İşte sabah Florya sahili... 


Ben de bugüne böyle başladım, ve atölyem de aynı derecede keyifliydi.


Tamamen neyim var neyim yok masamda bırakmışım dün. :) Şöyle bir toparlanıp çalışmaya başlamak gerek.

Bugün anahtarlıklarıma biraz yeni yıl havası vermem gerektiğine karar verip, kırmızı, yeşil, bej keçe rulolarımı aldım yanıma. İnci rengi payetler, kırmızılı kurdelalar, parlak dikiş ipleri, sevimli uğur böcekleri derken herşey yerli yerini buldu.



bunlar benim kanat şablonlarım, keçe tablasının üzerine iğneleyip, aynı ölçülerde kesebiliyorum keçeyi.





uğur böceklerini mi kullansam, 
renkli pulları mı, 
yoksa 
payetleri mi derken...



Payetler daha sıcak göründüler ve işte hummalı bir çalışma sonunda yeni anahtarlık modellerim burada.
























Umarım kermese kadar yapmayı planladığım şeyleri yetiştirebilirim. Aklımda daha o kadar çok şey var ki, zaman yetişemiyor bana.

Herkese iyi akşamlar, diliyorum.

Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder