26 Kasım 2012 Pazartesi

Bebek Battaniyeleri


Atölye de hareketli günler yaşanmaya devam ediyor. Tatlı bir heyecan var, bir yandan kermes için elimdeki işler bitiriliyor, bir yandan da yeni projeler deneniyor.

Bunlar benim ördüğüm bebek battaniyeleri. Şimdi yün ne kadar yumuşak bebe yünü de olsa, bebişleri rahatsız edebilir diyerek battaniyeleri pazenle kapladık. Yumuşacık, sıcacık oldular.






   

Battaniyeler yaklaşık 1mX1m gibi ölçülerde örmüştüm. Bu şekilde kaplanınca hem biraz daha genişlediler hem de pazenin dokusundan dolayı daha yumuşak ve sıcak oldular.

Bir sevgili dostum da bana  bu şirin etiketleri hediye edince markalaşmanın ilk adımlarını da atmış oldum :)


Bu güzel tığ işi çiçekler bakalım hangi projede değerlendirilecekler. Renk renk çeşit çeşit hazırlıyoruz, bir kenara koyuyoruz. Belki bir keçe çantada, belki bir baebek battaniyesinde ya da bir berede kullanılacaklar.

Damla şeklinde keçe çam ağacı süsleri de tamamlandılar. Başka çam ağacı süsü projelerim de var, deneme aşamasındalar. 


Bebek patikleri projesi devam ediyor. Ama bu mavi de çok yakıştı.


Bugünlük de atölyeden haberler bu kadar. Sevgiyle kalın, hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder