21 Kasım 2013 Perşembe

benim "selfie" m de böyle işte..

Bugün selfie pozunu çek yükle deseler; işte budur:

Örgümü bitirmek istiyorum, şeker gibi oldu, hemen bitsin istiyorum; arkasına da pembe kumaşla kaplıyım ki, içinde uyuyan bebişi rahat ettirsin diyorum. Yepyeni renkli killerim geldi, yeni kalıplarım geldi; killerimi ortaya döküp, renkleri karıştırmak, ne çıkacak bakmak istiyorum. Bir güzel yeni kanaviçe başlamak istiyorum, yılbaşı temalı olsun diyorum hem de. Kursta başladığım nakışı bitirmek, yine başladığım aplikeli masa örtüsünü bir çırpıda bitirip, serivermek istiyorum masama. Keçelerimi kanaviçe ile birleştireceğim bişeyler var aklımda , yine yılbaşı için.. Sonra, patchwork karanfil dolu, asılabilir küçük evler yapmak istiyorum, hep beraber dolaplarımıza asalım diye. Vee bunların hepsini buradan sizlere anlatmak istiyorum....

Olur mu size de..? 
Herşeyi birden yapmak istiyorum bu günlerde. Ama günün sonunda bir bakıyorum, hiçbirşey yapmamışım.

Peki ne oluyor da olmuyor bunların hiçbiri dersiniz... :( Enerjim düşük bu aralar... Geçicek, enerjim yükselecek, bunların hepsi sırayla bitecek ...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder