28 Kasım 2013 Perşembe

yılbaşı hediyeleri


Atölyeden bu yılbaşına özel; "benim güzel evim"  

Bir hafta içinde satışına başlıyorum... İnstagramdan takip edin. İçlerinde karanfil var, mis gibi kokuyorlar. İsterseniz kapı koluna asın; isterseniz dolap içine; yada masa üstünde dursun. Durduğu yerde mis gibi koksun :) 

Tamamı el işi; kapı kollarını polimer kilden yaptım; pencere kapı dikişleri el nakışı, hele o pofuduk kuş.... Ben çok sevdim, eğer siz de alıp, kendinize veya sevdiklerinize hediye etmek isterseniz, yesiminatolyesi@gmail.com. Hemen bir mail atın,haberleşelim. :) 

















Tabii polimer kil ile kaplı özgün tığlarımı da unutmayalım. Sevenlere harika bir yılbaşı hediyesi olacaktır.  














siparişleriniz için yesiminatolyesi@gmail.com

yada
emeksensin deki dükkanım:
"yesiminatolyesi"

yada
instagram : yesiminatolyesi





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder