13 Ocak 2014 Pazartesi

Granny Square zamanım geldi

Bugün de 5km yürüyüşümü başarıyla tamamladım. Perşembe günü ölçüm var, bakalım ne kadar yaktım bu hafta (: Çok veremedim sanırım çünkü evdeki revir durumu beni biraz zorladı, yürüyüş de aksadı, diyet de... Diyet aksadı derken fazlası yenmedi de eksiği yendi. Tamamlayamadım listeyi... Bakalım bu tartıyı nasıl etkileyecek?


Bugün biraz geç saate kaldı yürüyüş ama o da keyifliymiş. 

Bugün canım yeni bir granny square başlamak istedi, ne yapsam nasıl yapsam diye şöyle bir eski granny lerimi toparladım  Küçük kareler ve beyaz la birleştirme istiyorum bu kez.. 







Coco Rose Diaries den şunu beğendim.
 Coco Rose Diaries den şunu beğendim


Rene Brows Design ın şu modeli de hoşuma gitti.
Granny Square Afghan Crochet Multi Color Blanket White Trim Throw Bedding

Idalifestyle dan bu modelin de renkleri hoş olmuş
Crochet cushions cover small

Yarın gidip yün almalı, hemen başlamalı, hatta sizin için yeni bir "haydi beraber" postu da hazırlamalı bence. Eminim bana katılmak isteyenler çıkacaktır. ???

2 yorum:

  1. Granny square'leri de üzerinde yatan fındığı da yerim. Bayılıyorum o battaniye tarzı örtülere tam huzurluk! Ellerine sağlık, sağlıklı yaşam konusunda da başarılar harika gidiyorsun!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o fındıklar, iyi ki varlar :) - sağlıklı yaşam konusunda destek için de ayrıca teşekkür..

      Sil