19 Mart 2014 Çarşamba

Her beğendiğimi yapasım var :)

Atölyede hareket var bu aralar. Bol bol malzeme de alındı. Yaratıcılık hat safhada :) Bahardan mıdır nedir? Atölyeden çıkmayıp, her beğendimi yapasım, her çiçekli kumaşı alasım, hem bahçeye çıkıp kitap okuyasım hem atölyede kalıp, kumaşlarım yünlerimin arasında kalasım var :) Ben işte , fazla söze gerek yok :))

Başlayalım elimizdeki güzellikleri sizinle paylaşmaya; bu çiçekli masa örtüsü mesela aile yadigarı 40 yıllık, el işlemesi etamin bir örtünün, etamin kısımları çıkartılarak, yeni bir kumaşa monte edilmesiyle oluştu... Şayet elinizde böyle yıllar öncesinden kalma örtüler var ise, kullanılabilecek motiflerini kesip çıkarıp, yeni bir örtüye aplike yapabilirsiniz.



Bu amerikan servisler (buna da niye amerikan servis denir ki, saçma!!) cepli. Üzerindeki çilekleri keçeden yaptım. Bunlardan da , yeni aldığım çiçekli kumaşlardan çalışacağım. Sıradaki projem.



Bu ise , runner oluyor, ama daha yolu var. İşlemesi kolay, kumaş kendinden işlemeye uygun. Ama ben bununla biraz daha oynayacağım. Aklımda değişik birşeyler var. Söylemeyeyim, bitirince görürsünüz.:)


Bu bebek battaniyeleri ise hazır, hemen dükkana giriyor.



Bunlar da, bizde pek kullanıldığını görmesem de , benim çok beğendiğim, "coffee mug rug" yani kahve servisleri çalışmalarım. Öyle mi olsun, böyle mi olsun derken, bakın neler çıktı :)





Burdan sonrası işin üretim değil tüketim kısmı :) Malum, güzel şeyler yapmak için güzel malzeme lazım. Bakın bu sezon ben neleri kullanacağım.


İlle de çiçekli, ille de dantelli fistolu biyeli... :)


Eminönü bir başka dünya. Bayılıyorum orada gezmeye .







Ben şimdi kahvemi alıp, kumaşlarımı yayıyorum ortaya. Bakalım neler çıkacak bugün? :)

Dilerim ki sizi mutlu eden insanlarla, sizi mutlu eden yerlerde, sizi mutlu eden işlerle kalın. Ama hep sevgiyle, hep hoşgörüyle kalın :)

2 yorum:

  1. Yeşim Eminönüyü görünce aklıma bizim samanpazarı geldi belki bilirsin ,ne zamandır gidemiyorum bu görüntülerden sonra gitmek şart oldu,hepsi çok güzel işlemeler, servisler ,kumaşlar ellerine sağlık birde yorumlardaki kelime doğrulatmacayı kaldırabilirsen çok iyi olur .sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Samanpazarını bilmem ama Eminönü harikaydı :) Kelime doğrulatmaca hakkında bilgim yoktu, uyarın için teşekkürler . Sevgiler

      Sil