9 Ocak 2015 Cuma

Bizim evin halleri böyle bu aralar. İstanbul soğuk ve karlı.  Okulların 3 günlük kar tatilinin ardından bugün hayat normale döndü. Hava hala çookk soğuk. Ve ben biraz hasta :(




Bu manzaranın keyfi; sıcacık çay kahve, güzel anne sohbeti ile çıkar dedim. Buraya kurulup, manzarayı seyre daldık biz de...



Ama bir de soğuk algınlığı yaşamasaydım iyidi. :) Neyse ki tüylü oğlum, yatakta yanımdan ayrılmadı, ısıttı beni :)




Bu da tığımdaki yeni battaniyem. Okyanus dalgası modeli, hatırlarsanız bir vakit yapılışını anlatmıştım, detaylı, fotoğraflı. Merak edenler için burada.


Bu da kırkyama işlerimden biri. Bu bir çanta olacak. İnşallah haftaya biter. İki yüzü de yapıldı, birleşmeyi bekliyor. Zor bir teknikti ama uğraşmaya değdi doğrusu. 





 Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder