20 Aralık 2012 Perşembe

Let it snow

Kışa yakışır kar, bembeyaz, tertemiz, yumuşacık haliyle, ne kadar da soğuk olsa, içimizi ısıtır. Kışa yakıştığı kadar bizim bahçeye de yakışır... 
Oğlum da benim gibi çok memnun hayatından. Üstelik bir de okullar yarın tatil olunca, değmeyin keyfimize.


Bu ağaçta kalan son narımız, onu yılbaşı gecesine saklıyorum; gece 12:00 de bereket için kapının önünde kırılır ya hani.. Ben de O' nu kıracağım, 2013'ün hayatımızın her yanına bereket getirmesini dileyerek.

Atölye, tam mesai çalışmaya devam. Yeni işler de var elimde, eskiler de bir yandan devam ediyor. Önümde bir kermes daha var. Bu sefer nasıl geçecek bakalım, yenilerini yapmak için eskileri satmam lazım. Yeni projelere yer açılmalı acilen :)


Çanta koleksiyonuma ağırlık verdim bu kez. 

Bunlar da yenilerden bir örnek. Keçe çam ağaçları masa süslemek için harikalar. Yılbaşı sofralarında çok şık duracağından eminim.




Bundan sonra bloğumda, cumaları "tutorial" günü yani, "ders" günü. Her cuma yeni bir proje tanıtacağım sizlere. Nasıl yapılır, adım adım anlatacak ve resimlerle öğreteceğim. Kimbilir, belki umduğum olur da birileri, bir cuma, eline alır da makası ipi keçeyi, her ne ise artık, alır eline ve benim neşeme katılır ve ortaya, hayranlıkla bakacağı birşeyler çıkarır. Sadece bilin ki; ben yapabiliyorsam, siz de yapabilirsiniz. Eğer istiyorsanız... 

Örneğin bu yılbaşı ağacınızda kendi yaptığınız bu süslerden olmasını isterseniz, ya da bir arkadaşınıza kendi yaptığınız bir hediye götürmek;  yarının "tutorial" konusu ilginizi çekebilir.

Yarın bu şirin ağaçlardan yapacağız;


 

Sevgiler, saygılar, güzellikler.. hepimize... 

2 yorum:

  1. BEN DE BİRAZ KEÇEDEN AĞAÇ YAPTIM AMA
    BUNLARDA BANA FİKİR OLDU,
    TEŞEKKÜRLER...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buket Hanım, bir fikir verebildiğim için sevindim. Ben teşekkür ederim.

      Sil