3 Şubat 2013 Pazar

Beğendiklerim



Uzun bir zaman olmuş buradan sizlere seslenmeyeli. Birtakım sağlık sorunları sebebi ile uzak kaldım blogumdan (ben iyiyim merak etmeyin). Bir yakınım için endişeliyim sadece. Ve maalesef ki kafam meşgul olunca, keyfim yerinde olmayınca, yazmak gelmiyor içimden. İfade edemiyorum kendimi, o zaman. Ama elimde işlerim var hala. Şişlerim de dolu, tığım da, atölyede vakit geçiremesem de, işlerim devam ediyor. Hastane odasında, yoğun bakım kapısında, heryerde birşeyler yapmaya devam ediyorum.
Ama bugün size kendi yaptıklarımdan değil de sevdiğim, takip ettiğim bloglardan, ah bir vakit bulsam da yapsam dediğim işlerden bahsedeceğim.

Bakın buna bayıldım mesela. Renklerin güzelliğine ne demeli...
Made-in-K-Town adlı blogdan.



Bu da Purl Bee den.


Bunlar da çok hoşuma gitti. Yıkama bezi olarak kullanılıyor. Üstelik çok da kolay. Yapımı da çok güzel anlatılmış Apple Blossom Dreams adlı sitede.




Ve bu güzel çiçekler de, yapım anlatımı ile birlikte My Rose Valley den. 


Bunların hepsini hepsini yapmak istiyorum... :) 


Bu güzellikler ise kendi hayatımdan. :) Bu güzel beyaz tavuz kuşu ve kanatları açık güzellik Yeşilköy Rönepark dan. 




Bu kitap ayracı ise daha son halini almadı. Bir deneme olarak yaptım ama daha geniş bir zamanda üzerinde çalışılmak üzere atölyede beni bekliyor. 

 


Bu ise şu anda bitince ne olacağına karar vereceğim bir iş. Bir yanım "snood" olsun diyor, yani boyundan giyilen atkı. Hani kalınca öreyim, iki ucundan birleştireyim. İster atkı gibi boyundan, ister biraz daha başı kapatacak şekilde... Bir yanım da runner olsun diyor. Ahşap üzerinde de çok güzel duruyor çünkü, yıkayıp, ütülendiği zaman bir runner olarak da çok şık duracaktır. Örüyorum şimdilik bakalım ne olacak, birlikte göreceğiz.





Bu günlük gidiyorum, uzun bir ara vermemeye söz vererek. Umarım herşey hepimiz için güzel olsun. Ve nerede varsa, tüm hastalara acil şifalar diliyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder