21 Temmuz 2013 Pazar

Keçe hatıralar...



Baktım hep tığ yün , uzun zamandır keçelerimi ihmal mi etmişim... Sanırım biraz kış hobisi keçe de , o yüzden.. yoksa vazgeçemem keçeden. Ben de bir vefa borcu ödeyim diyerek, girdim arşivlerden, en sevdiğim keçe çalışmalarımı derledim sizin için. 



Mesela "needle felting" yani iğne keçe tekniği kullandığım bir çalışmaya örnek... Bu havuçlar şimdi sanırım oğlumun okulundalar. Bir proje için gitmişlerdi, dönmediler. :)) 


Bu rengarenk toplar ise "wet felting" yani ıslak keçeleme yöntemi ile yapıldılar. Pek de maceralı bir deneme idi, epey fazla yapmam gerekiyordu ve yardımcı kuvvet çağırmıştım hiç unutmam sabahlamıştık, ellerimiz buruşmuştu artık. :)


Bu da hem ıslak hem iğne keçe kullanılarak yapıldı. Çok da cicişdir kendisi. 


Ve  tabii hazır keçe plakalar kullanılarak yapılan çalışmalar da eğlencelidir. Aşağıdaki bir yılbaşı hazırlığı halidir mesela.








 
Bu ise nedendir bilmem kısmet olup da sahibine ulaşamadı. :( Öylece duruyor hala...



 
 Bu kuş da epey sevilen bir çalışma oldu.  Bayağı kalabalık bir ailesi de vardı yani :)





Şimdi herşeyin yanında polimer kil çalışmalarım da var. Son derece keyif alarak yapıyorum bunları da. Yapılışını da anlatmak isterim ilerde, ilgilenirsiniz belki. 

Ayrıca bu çalışmalarımın hepsini, siparişiniz üzerine yapabiliyorum. Bilgilerinize... Herhangi bir ürünü görüp beğenirseniz, lütfen benimle yesiminatolyesi@gmail.com adresinden iletişime geçin. İnstagram da da yesiminatolyesi olarak beni bulabilirsiniz. Orada da çok resim çeşitliliği görme olanağınız olacaktır.
 
 


Sevgiler benden gelsin bu gece, hepinize...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder