24 Ekim 2013 Perşembe

polimer kitap ayraçı günü

Bu aralar elimdeki iş bu. Çiçeğin yaprakları eklenecek ve sağ altta bir küçük kuş figürü işlenip bitecek. Aklımdaki, bunu ön yüze koyup bir telefon kılıfı yapmak var. Ama bakalım ne çıkacak. Benim sağım solum belli olmaz. Telefon kılıfı diye başlarım kimbilir ne çıkar sonunda :)




Bir de paket yapmayı denedim dün. Şu cici kağıtlardan neler yapılmaz baksanıza. Tesadüfen, bizim kırtasiyeden aldım ben bu kağıtları fakat çok güzel çıktı şansıma. 




Evimden bir manzara koymadan olmaz :)

 Atölye dolaplarım da temizlendi düzenlendi...

Bugün de biraz polimer dedim. Ve daha önce küçük toplar olarak hazırladığım fakat fırınlamadığım bu çiçekli cicileri düğme yapmaya karar verdim. Paketlemelerde kullanacağım bu düğmeleri.

Ayrıca paketlemelerde kullanmak üzere bu  kalpleri hazırladım.



Veee bugünün "tadaaa" sı bu güzeller... Kitap ayracı yapmak ne zamandır aklımda idi. Pinterest te dolaştım 2 gün bunun için. Ve bu renkli spiralleri yaptım, elimde hazır karışmış birkaç renk vardı, ne yapacağımı bilemediğim. Onları değerlendirmiş de oldum. 






Bunların içinden en beğenilenlerden seri üretime geçeceğim. Bakalım biraz nabız yoklayaym önce. Hangisi neden beğenilecek, hangisi neden beğenilmeyecek. Ondan sonra tutmayın beni... :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder