16 Ocak 2014 Perşembe

Benim diyete H3N2 çarptı (:

Bugün Perşembe, malum tartı günü :)
Ama bu hafta başarısız bir tartı sonucu aldım. Sadece 100gr oynadı . Olmadı ama niye olmadığını da biliyorum galiba. H3N2 vurdu benim diyeti. :) Evde 3 hasta olunca -ben dahil- ara öğünler falan ihmal edildi tabii. Kendimle pek ilgilenememekten oldu.  Kaliteli Yaşam Uzmanım Sn Haluk Saçaklı taktik değiştirmeye karar verdi,  Farklı bir diyet listesi ile vurucaz metabolizmayı :)
Tabii ki 10.000 adım kuralı devam, açık hava yürüyüşleri gittikçe keyif vermeye başladı. Alışıyor muyum nedir ben bu "Kaliteli Yaşam" a ?? (:


Ben bide bu güzel kırmızı güllere alışabilirim sanırım :) 


Bugünkü gibi yağmurlu havalarda, Eddie nin de havası kapalı oluyor. Canım benim, öyle güzel dalmış gitmiş ki, kimbilir aklında ne var.


Ve böyle sabahlara da bir bardak kahve ve keyifli bir kitapla başlamak da benim zevkim işte. Havalara kapalı da olsa benim havam kapanmaz o zaman (:


Atölyedeki işlerden de; güzel battaniyem başladı dün, henüz çok gelişme yok, yarın güzel fotolarla karşınızda olacak yeni Granny Square battaniyemin başlangıç hali. Buna da türkçe de ne diyorlar bilen varsa söylesin. Ben bilemedim :(



Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder