8 Ocak 2014 Çarşamba

Kaliteli Yaşam için Kilo Veriyorum


Bu zayıflama meselesini ciddiye almak gerekiyormuş. Ciddiye alınınca oluyor. Ben hergün düzenli spor yapacak, hele bir de bunu rejimle birlikte yapacak adam değildim. Bundan 2 hafta önce, diyetisyenin kapısında buldum kendimi. İyi ki de bulmuşum, sık sık yiyerek hiiiç aç kalmayarak bir diyet yürütüyorum şu anda. Aynı anda günde 10.000 adım ve Sismo denen bol titreşimli bir alet...! Kaliteli Yaşam Uzmanı , diyetisyenim Haluk Saçaklı'nın sistemi bana çok uydu doğrusu. Hem yiyorum, hatta neredeyse her istediğimi yiyorum yani tatlı kızartma falan gibi zararı bariz bilinen gıdalar değil ama normal insan yemeği yiyorum yani. Tabii ki bir liste takip ediyorum şu an ama mantık belli, sık yemek az yemek sağlıklı yemek. Ben kendime özel ayrı yemek yaparak uzun soluklu bir diyet yürütemem mesela. Ama bu diyette maaile hepimiz aynı yemekten yiyebiliyoruz. (: 6 aylık programda tam 11 kg vermeyi hedefliyorum. Yarın ikinci hafta ölçümüm var. Bakalım nasıl çıkacak. 

İşte bu alet de Sismo. Titreşimle yağları kırıyor. Üzerine çıkıyorsunuz, titreşe titreşe sizi sallıyor ve bu titreşimin yoğunluğuyla yağları kırıyormuş.! İlk ay yağ ölçümümde ne kadar kırılmışlar bakacağız. 


Bugün akşamüstü yürüyüş yaparken şu eve takıldı gözüm. Ağacı öyle güzel ışıklandırmışlar ki bayıldım. Turuncu mukavva gibi bir şeylerin içine ampul yerleştirip ağaçtan sarkıtmışlar. Sanki mum yakılmış gibi.. Çok romantik :)

 Bu aralar ev tam bir revir, her yatakta bir yatan var. Annem bir yatakta, oğlum bir yatakta, ben tabii ki hasta da olsam ayakta :) Hal böyle olunca da başladığım iş öylece kaldı beni bekliyor. Renkler dolacak , maviler, beyazlar, kırmızılar derken harika bir resim çıkacak ortaya.. Bekleyin derim.


 İşte bunlar da karanfil kokulu hayal evlerim...




Herşey hep hayallerimizdeki gibi olmaz, hayat hep güzelliklerle de dolu olmaz ama  her ne olursa olsun hayatın içinde mutlaka güzellikler vardır. Görmek lazım... 

Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder