19 Mayıs 2014 Pazartesi

Atölyede keçe çantalar, ülkemde yas var

Atölyede çalışmalar, yeni tasarımlarla devam ediyor. Arada bir www.crafty.sopsy.com adresinden dükkanı ziyaret etmenizi tavsiye ediyorum.

Ayrıca dükkana hiç girmeden satılan, isme özel çalıştığım, kişiye özel tasarımlar da oluyor. Onları da buradan ve instagram da yesiminatolyesi hesabımdan yayınlamaya çalışıyorum.

Bu aralar keçe çanta siparişlerim arttı mesela. Ipad kılıfı , laptop çantası yada clutch tarzı çantalar yapıyorum. Birkaç tanesini paylaşayım sizinle.

Mesela bu zombie ipad case oğlumun ısrarı üzerine onun tavsiyesiyle çalıştığım bir model. Nette biryerde görüp beğenmiş. Ben de yaptım bir benzerini. Çok da güzel oldu. :)




Bu ise ipad çantası, yanında bir küçük cebi daha mevcut. İster telefon ister cüzdan koyabilirsiniz. Yada şarjınızı...


 Bunlar da sipariş üzerine ipad, mac veya laptop kılıfı olarak tasarlandı.















Şimdilik atölyeden haberler böyle.

Memleketten de güzel haberler olsa keşke. 19 Mayısımız kutlu olsun. Buruk bir anma oldu bu yıl. Soma da yaşanan acı herkesin olduğu gibi benim de içimi acıttı. Hele de bir madenci kardeşi olarak , derinden yaraladı. İnsan hayatı bu kadar ucuz olmasaydı memleketimde, insan değeri, emek değeri bilinseydi de, geliyorum diyen bu kaza önlenebilseydi. Hadi önlenemedi diyelim, keşke görevi bu kazaların olmaması olanlar, görevi bu madenleri denetlemek olanlar, görevi bu madeni yönetmek olanlar ve görevi bu ülkeyi yönetmek olanlar utansaydı biraz. Utansaydı ve boynu dikleneceğine mağdurların önünde, boynu bükülseydi. Doğru lafı edemeyecekse, sussaydı, ağzından tek laf çıkamasaydı, o insancıklar ne derse desin.!!!  Acıyı paylaşabilseydi. :(

Neşe paylaştıkça artar, acı payşaltıkça azalırmış. Acılarını paylaşalım oradaki kardeşlerimizin... Ve unutmayalım lütfen. Unutmayalım, unutturmayalım ki tekrar bu acılar yaşanmasın.

Sevgiler saygılar benden size...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder